Algemene voorwaarden
LEVERTIJDEN
Alle pakjes worden met BPost verzonden. De levertijd is afhankelijk van het bestelde product.
Niet-gepersonaliseerde artikelen of niet-handgemaakte producten worden na ontvangst van betaling binnen 2 à 4 werkdagen verzonden. Om uw bestelling met de grootste zorg te kunnen personaliseren hebben gepersonaliseerde artikelen meer tijd nodig. Deze worden na ontvangst van betaling binnen 10 à 14 werkdagen verzonden , voor gepersonaliseerde kransen met naam kan dit tot 14dagen duren. (uitgezonderd verlofperiodes) Tijdens de drukke decembermaand naar aanleiding van de feestdagen kan de levertijd oplopen. Plaats dus zeker op tijd uw bestelling.
Als uw bestelling bestaat uit een combinatie van niet-gepersonaliseerde en gepersonaliseerde producten, dan zal uw pakket pas verzonden worden als het compleet is. Dus dan geldt de verzendtijd van gepersonaliseerde artikelen, d.i. na 10 à 14 werkdagen.
Onder werkdagen verstaan we weekdagen (ma t.e.m. vrijdag) weekend en feestdagen niet meegerekend. Bestellingen die in het weekend geplaatst worden, worden de volgende werkdag (op maandag dus, tenzij het een feestdag is) en na ontvangst van betaling verwerkt. U ontvangt een verzendbevestiging met track- & trace-code wanneer uw bestelling verzonden is.
HERROEPINGSRECHT & RETOUR
De koper krijgt het recht om na ontvangst van de bestelling binnen 14 dagen mee te delen dat hij afziet van verkoop (herroepingsrecht). De termijn begint te lopen vanaf het moment dat de bestelling door de koper is ontvangen. Dit geldt enkel voor niet-gepersonaliseerde artikelen. Het herroepingsrecht is niet van kracht voor onderdelen van een productenpakket. De afzonderlijke producten van een pakket worden niet afzonderlijk teruggenomen.
Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen oordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het ongebruikte en onbeschadigde product met alle geleverde toebehoren, met originele labels en in de originele verzendverpakking aan verkoper retourneren op eigen kosten en op eigen risico, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
Van zodra de verkoper het product in onberispelijke originele staat terug ontvangen heeft, zal het bedrag (met uitzondering van de verzendkosten) binnen de 30 dagen teruggestort worden aan de koper. Producten echter die afgeprijsd werden (outlet, solden, acties) of verkregen werden mits een kadobon worden niet terugbetaald.
Bij annulering van uw bestelling voor deze verstuurd werd, blijven de verzendkosten ook ten laste van de koper.
Er bestaat echter geen herroepingsrecht voor de producten die op maat gemaakt zijn of op vraag definitief gepersonaliseerd worden (d.i. wanneer u tekst/naam/quote kon kiezen om te bedrukken of de kleur van de krans of dozen). Die producten zijn logischerwijze nadien voor de verkoper onverkoopbaar geworden en worden zodoende waardeloos voor de verkoper.
Wij zijn graag op de hoogte van de retour en de reden daartoe. Gelieve ons dus vóór de effectieve terugzending een mailtje te sturen naar: steffie.paret@hotmail.com
Onthoud dat retourneren voor eigen rekening is! De verzendkosten zijn dus voor de koper die het goed terugstuurt.
Terugzenden is ook op eigen risico! Pak de terug te sturen producten zeer goed in, zodat ze niet beschadigd raken en breng je pakket binnen in het postkantoor en verzend als pakketpost. Hou je track&trace-code bij! Dit is jouw bewijs van verzending.
Verstuur je pakket naar volgende adres:
BLOMMIT
Leendreef 10
8750 Wingene (België)
Nog vragen? Iets niet duidelijk? Contacteer ons via steffie.paret@hotmail.com of 0474/88.41.46
BETAALMOGELIJKHEDEN
Het is mogelijk om veilig te betalen via bancontact bij de check-out procedure. Je kan ook via de app bestellen of door eenvoudig de QR code van bancontact te scannen of via gewone overschrijving of visa/mastercard. Bij afhaling kan u ook contant betalen.
VERZENDEN & AFHALEN
Verzenden
BPost verzorgt de verzendingen binnen België. Normaal gezien wordt uw pakje geleverd de dag nadat u van ons een track & trace-code gekregen heeft via mail. Op die manier kan u uw pakje volgen. De postbode brengt het pakje op uw gekozen adres (huisadres, postkantoor, op je werk of elk ander adres in België). Dit kan anders zijn dan uw factuuradres. Geef het juiste afleveradres door op het einde van het bestelproces. Wij leveren niet aan postautomaten.
Tijdens drukke periodes of stakingen van BPost kan het pakje iets langer onderweg zijn. Dit is buiten onze wil om. BLOMMIT is NIET verantwoordelijk voor vertragingen of achterstanden bij post- en koerierbedrijven.
We pakken onze pakjes zeer zorgvuldig en zo veilig mogelijk in om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen.
Verzendkosten België: € 6,95
Bij een bestelling boven 75 euro zijn de verzendkosten in België gratis.
Wilt u iets laten verzenden naar een ander land dan deze, neem dan eerst contact met ons op. Hiervoor gelden andere verzendtarieven.
De verzendkosten worden automatisch aan uw winkelmandje toegevoegd op het einde van het bestelproces.
AFHALEN
U kan er ook voor kiezen om uw bestelling af te halen. Dit kan na afspraak op volgend adres: leendreef 10 8750 Wingene . Wij nemen hiervoor contact met u op wanneer de bestelling klaar is.
Opgelet! Wanneer u de bestelling wilt afhalen, kies bij de tweede stap van het bestelproces duidelijk voor 'afhalen' om te vermijden dat er automatisch verzendkosten worden bijgerekend.
Om administratieve redenen dient u evenwel uw adres nog op te geven. Wij hebben immers een adres nodig om een factuur op te maken.